Лінія консультації

(Технічні питання)
+38 (044) 294-66-94
[email protected]

Офіс

(Ліцензії, оплати, рахунки)
+38 (044) 294-66-91
[email protected]

Умови діагностики та відновлення інформації у БД FREDO (zvit.fdb)


Нагадуємо, що з метою запобігання втрати інформації та пошкодження структури бази даних у разі аварійного відключення живлення комп’ютера (сервера), дефектів обладнання, некоректної роботи ОС або іншого програмного забезпечення, ми наполегливо рекомендуємо регулярно виконувати резервне копіювання даних програми та зберігати резервні копії у безпечному місці.

Вартість робіт

Діагностика та ремонт пошкоджених баз даних Firebird програми FREDO виконується на платній основі. Орієнтовна вартість робіт залежить від розміру файлу БД та становить:

  • до 2 ГіБ - 500 грн.;
  • від 2 до 10 ГіБ - 500 грн. + по 100 грн. за 1ГіБ бази;
  • від 10 ГіБ та вище - вартість формується в залежності від пошкодження та витраченого на ремонт часу.

Інформація, яку потрібно надати

Для виконання аналізу та ремонту БД необхідно надати всю наступну інформацію одним листом:

  • Код ЄДРПОУ, назва підприємства, яке міститься у БД.
  • ПІБ та контактні дані відповідальної особи.
  • Розмір файлу БД FREDO (zvit.fdb).
  • Причини, які, на вашу думку, призвели до пошкодження БД (Некоректне завершення роботи ПК, відключення електропостачання, перебої в роботі ПК тощо).
  • Наявність помилок при старті програми, її роботі. Надайте детальний опис дій, які призводять до помилок, повний текст помилки та скриншоти.
  • Посилання на заархівований файл БД FREDO (zvit.fdb), який завантажено на будь-який сервіс з обміну файлами.
  • За наявності - паролі для доступу до файлу, розархівування архіву тощо.
  • Код ЄДРПОУ, назва підприємства, на яке потрібно виставляти рахунок.

Послідовність виконання ремонту БД

  1. Клієнт надає будь яким зручним чином файл БД (в архіві) для виконання діагностики та можливого ремонту.
  2. Після надання БД необхідно призупинити роботу у програмі з пошкодженою БД.
  3. Спеціалістами проводиться аналіз надісланої БД на можливість її ремонту та з’ясування можливих втрат даних при виконанні ремонту.
  4. Передача клієнту для узгодження інформації про можливість ремонту, орієнтовні строки та вартість ремонту.
  5. Після погодження клієнтом на умови ремонту розпочинається ремонт.
  6. Виправлена БД передається клієнту після завершення ремонту та надання ним інформації про оплату послуги. Орієнтовний термін виконання ремонту - 3 робочих дні, але в залежності від складності ремонту цей термін може продовжуватися.