Увага! Зміни у порядку обміну електронними документами з контролюючими органами

Матеріал з База знань FREDO
Перейти до навігації Перейти до пошуку

В ДПС з 01.09.2020 відбувається внесення змін до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, а саме:

  1. Відміняється "Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів"
  2. Джерелом рееєстрації підпису директора є перший надісланий документ
  3. Ручне підтвертдження реєстраціїї інспектором відміняється
  4. У разі анулювання реєстрації Директора, реєстрація нового сертифіката Директора здійснюється наступним поданням документом, аналогічно пункту 2
  5. Повідомлення про реєстрацію сертифікатів залишається без змін

Анонс контролюючого органу

Першим надісланим електронним документом вважається документ (у тому числі податкова звітність, звітність зі сплати єдиного внеску, фінансова та статистична звітність, податкові та акцизні накладні, розрахунки коригування до податкових та акцизних накладних, заяви, довідки, сервісні запити, витяги, договори, повідомлення, рішення, інші документи), які створені в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг.