При отриманні пошти, користувач не отримує квитанції та податкові документи

Матеріал з База знань FREDO
Перейти до навігації Перейти до пошуку

Необхідно перевірити наступне:

  • Коректність налаштування проксі-сервера у програмі, якщо він є (меню «Головне меню» - «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Налаштування проксі»).
  • Налаштування антивірусу і брандмауера - вони не повинні блокувати роботу програми.
  • Завантаженість поштової скриньки (в FREDO Звіті потрібно використовувати окремо виділену поштову скриньку) її необхідно очистити від старих листів. Подивитися, яка поштова скринька використовується, можна в меню «Головне меню» - «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Електронна пошта». Також, потрібно в меню «Головне меню» - «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Електронна пошта» - натиснути кнопку «Перевірити з’єднання», з’єднання повинно проходити успішно.
  • Доступність ресурсів, по вказаному порту на комп'ютері, куди встановлений FREDO Звіт (серверна частина). Перелік ресурсів доступний за посиланням.
  • Умови одночасного використання різного програмного забезпечення. Іноді користувачі, одночасно використовують два програмних продукти - M.E.Doc та FREDO Звіт або декілька встановлених екземплярів FREDO Звіт, які працюють з одним підприємством. У цьому випадку квитанція або податковий документ можуть потрапити не в те програмне забезпечення, в яке очікує користувач. Прийом проходить по коду ЄДРПОУ, документи потраплять в ту програму, в якій першочергово виконано дію «Отримати повідомлення». Для запобігання вказаної проблеми рекомендується одночасно використовувати один програмний продукт M.E.Doc або FREDO Звіт. Якщо все ж таки використовуються обидва програмні продукти, необхідно в програмі M.E.Doc вимкнути автоматичний прийом пошти. Також потрібно перевірити коректність Налаштувань отримання первинних документів в модулі Адміністрування.
  • У разі виникнення проблем з отриманням розрахунків коригувань від контрагентів, необхідно у меню «Параметри системи» - «Документообіг» встановити прапор «Сервер ДФС». У контрагента повинні бути аналогічні налаштування.
  • Зверніть увагу! Файли квитанцій для програм звітності формуються незалежно від того, як ці квитанції відображаються у Електронному кабінеті платника. Наявність зареєстрованого документу у Кабінеті не завжди означає що квитанції були надіслані сервером у FREDO.