Особливості роботи мережевої версії FREDO

Матеріал з База знань FREDO
Перейти до навігації Перейти до пошуку

Мережева версія програми FREDO призначена для одночасної роботи декількох користувачів з однією базою даних. В роботі мережевої версії програми FREDO використовується клієнт-серверна архітектура. Серверна частина, зазвичай, встановлюється на сервері підприємства, клієнтські частини – на комп’ютерах користувачів. Серверна частина встановлюється як служба операційної системи та запускається автоматично під час запуску комп’ютера. Також, можлива робота на сервері терміналів без встановлення робочих станцій програми.

Якщо раніше використовувалась локальна версія FREDO, то для переходу на мережеву вам потрібно зробити резервну копію даних в програмі, перевстановити на мережевий варіант, оновити програму до останньої доступної версії та відновити резервну копію. Також, для роботи мережевої версії вам потрібна мережева ліцензія для кожного підприємства, яке знаходиться в базі даних мережевої версії FREDO.

Процедура та особливості встановлення серверної частини FREDO детально описані у довідковій системі програми.

Режими роботи мережевої версії FREDO та запуск клієнтських частин

Запуск мережевої версії можливий в трьох режимах:

Термінальний режим

Термінальний режим використовується для роботи з програмою на сервері терміналів або для роботи на тому ж комп’ютері, де встановлена серверна частина. Запускати FREDO в такому режимі потрібно через файл ezvitnet.exe з каталогу серверної частини програми. При цьому, в каталог користувача копіюються тимчасові файли станції, які необхідні для роботи, та відбувається запуск клієнтської частини з цієї папки.

Якщо серверна частина встановлена на іншому комп’ютері або сервері, то потрібно відкрити мережевий доступ для читання файлів та папок серверної частини FREDO.

У такому режимі роботи запуск FREDO з облікової системи неможливий. FREDO потрібно запускати вручну після успішного запуску облікової системи.

Встановлена станція

Для роботи в такому режимі на комп’ютерах користувачів потрібно встановити клієнтську частину FREDO з каталогу client серверної частини.

Перший запуск встановленої станції повинен відбуватись через файл station.exe, після цього FREDO може бути запущений з облікової системи.

Зверніть увагу, на одному комп’ютері з одним екземпляром станції одночасно може працювати лише один користувач. Таким чином, якщо потрібен запуск FREDO через облікову систему на сервері терміналів, потрібно встановити кожному користувачу окремий екземпляр станції, і при запуску з облікової системи поставити відповідну відмітку для подальшого автоматичного запуску потрібного екземпляру станції FREDO. Але ми рекомендуємо на сервері терміналів використовувати термінальний режим запуску програми.

Запуск через ezvit.exe

Цей режим не призначений для звичайної роботи програми, в ньому виконуються деякі налаштування програми, які недоступні при запуску в інших режимах: налаштування Планувальника задач, Архівування документів. Запуск відбувається через файл ezvit.exe з каталогу серверної частини FREDO.

Оновлення мережевої версії FREDO

Для коректної роботи програми необхідно слідкувати за наявністю оновлень та своєчасно їх встановлювати.

Перед оновленням потрібно переконатись, що всі користувачі закрили робочі станції FREDO. Це можливо зробити за допомогою Моніторингу Користувачів (ZvitServerMonitor.exe).

Для ручного оновлення програми потрібно завантажити всі пакети оновлень, які вийшли після виходу версії яка встановлена. Пакети оновлень потрібно розпакувати/запускати по черзі, та, керуючись підказками, їх встановити.

Після встановлення оновлення на серверну частину можна запускати станції, які при запуску будуть оновлені автоматично, додаткових дій виконувати не потрібно.

Планувальник завдань

Для зручності адміністрування FREDO в програму доданий модуль Планувальник завдань, який дозволяє автоматично, у заданий адміністратором час, наприклад, уночі, коли користувачі не працюють з програмою, створювати архівну або резервну копію будь якого типу, оновлювати програму чи перевіряти базу даних на наявність пошкоджень .

Зверніть увагу, для успішного виконання завдань, які створені у Планувальнику завдань, необхідно щоб користувачі завершили роботу на своїх робочих місцях та закрили клієнтські частини FREDO. Якщо користувачі не завершить роботу з програмою перед початком виконання завдання у Планувальнику завдань, то виконання завдання може бути розпочате лише якщо в його параметрах було вказане примусове завершення роботи клієнтських робочих місць. У такому разі програма примусово завершить роботу клієнтських частин та розпочне виконання завдань.

Якщо виконання завдання неможливе або завершилось з помилкою, у адміністратора є можливість налаштувати сповіщення про це на електрону пошту.

На відміну від локальної версії FREDO, для роботи планувальника завдань не потрібна працююча клієнтська частина програми - всі завдання виконуються службою серверної частини.

Детальна інструкція по модулю Планувальник завдань розміщена у довідковій системі програми.